torek, 22. maj 2012

SPIRALKA

Tole zapestnico pa sem res mečkala in mečkala. Že kar nekaj časa sem si ogledovala tele spiralne, a me niso in niso hotele pritegniti. Vedno so se mi zdele preveč zakomplicirane in takooo težke za izdelavo. Pa sem se odločila. Eno bom naredila. A kakšno?
Iskala sem in iskala in končno našla vzorec, ki mi je takoj padel v oči in me pritegnil. In sem začela, a tudi kaj kmalu končala, ter vse skupaj razdrla. Barvna kombinacija ni prišla do izraza in mi ni bila všeč. Poiskala sem drugačni barvni trio in se lotila.
Pa so vmes prišli teki, pa urejanje vrta in gospodinjenje, kolesarjenje,.... in je trajalo in trajalo. In bi še trajalo, če se nebi včeraj odličila in temu trajanju naredila konec.
Nastala je takšna rožnata spiralka.






Print Friendly and PDF

1 komentar: