četrtek, 3. maj 2012

GOSPODINJSKI PRIBOLJŠEK

Tako. Prazniki so mimo, spočili smo se, a glej ga zlomka! Nekaj manjka! Manjka mi en mesec  v letošnjem letu. Manjka mi april. Le kam je odšel? A sem res skoraj ves mesec izpolnjevala službene obveznosti, tekla in kuhala? Vse ostale stvari sem puščala ob strani. Še objav se je nabralo le borih 19. In...ostali so kupi neopranega perila, umazane zavese, zanemarjen vrt, neurejena okolica, na rožice v koritih niti pomisliti nisem uspela!

In kaj sedaj? Načrt je takšen - stlačiti ves izgubljen mesec v štiri dni. Dva dni gospodinjenja v hiši in dva dni okrog hiše. Bo šlo? O, ja! Bo moralo iti. 4 dni "fizičarjenja" in stvari bodo urejene. Vmes pa se bom krepčala s takšnimi okusnimi napitki:

ZELENO - ZELENI NAPITEK
2 banani, 3 kiviji, pest svežih blitvinih in rukola listov

Sadje očistim, ga nerežem na kose in zmiksam. Napitek natočim v veeeelik kozarek, ga obogatim z žlico semen chia, ter pustim 10 minut, da se semena napijejo. To mi da "krila".







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar